Persbericht: Pondres en IQNOMY gaan strategische samenwerking aan

13 oktober 2015, Tilburg – Bij een onjuiste of onprettige klantervaring zullen klanten afhaken en op zoek gaan naar een ander om zaken mee te doen. Door uw communicatie relevant en persoonlijk te maken, en op het juiste moment via het juiste kanaal te verzenden, verbetert klantcontact en worden conversie en retentie verhoogd. Pondres en IQNOMY willen bedrijven hier graag bij ondersteunen. Daarom zijn de bedrijven een samenwerking aangegaan.

Het zelflerende dataplatform van IQNOMY stelt real-time profielen samen op basis van het gedrag van klanten over de diverse geïntegreerde kanalen heen. Deze data kan vervolgens geïntegreerd worden in het Customer Communication Management-platform van Pondres, om een unieke, gepersonaliseerde boodschap te creëren en te versturen via het meest geschikte kanaal. De klantbeleving is consistent en relevant, wat zorgt voor tevreden klanten. En een tevreden klant is een trouwe klant.

Jeroen Beckers, CEO bij Pondres: “Al jaren is Pondres toonaangevend op het gebied van datagedreven communicatie, offline en online. Dankzij de samenwerking met IQNOMY kunnen we nu nog beter realiseren waar veel bedrijven naar op zoek zijn: persoonlijke communicatie door relevant te zijn, zonder ingewikkelde IT-koppelingen. Zo kunnen klanten aangesproken worden op de manier die het beste bij hen past. Want het is waar wat ze roepen: persoonlijk werkt.”

Ook Rob Boeyink, CEO van IQNOMY, is enthousiast: “IQNOMY heeft meer dan 10 jaar ervaring op het gebied van taaltechnologie en big data, en heeft al 2 miljard dynamische online klantprofielen opgebouwd. Door de strategische samenwerking met Pondres kunnen wij volledig focussen op waar wij goed in zijn: het doorontwikkelen van ons platform met slimme, nieuwe functionaliteiten, terwijl Pondres bedrijven helpt bij het realiseren van hun omnichannelstrategie.”

Over Pondres

Door persoonlijke aandacht en een intensieve samenwerking ontzorgt Pondres bedrijven bij hun datagedreven communicatie en fulfilment. Het bedrijf biedt de kennis, ervaringen en middelen die nodig zijn om tot een unieke en gepersonaliseerde interactie met klanten te komen: van de verzorging van data, de boodschap en de kanaalkeuze tot aan omnichannelmarketing. Dit maakt Pondres de hartslag van de communicatie.

Over IQNOMY

IQNOMY is een technologiebedrijf dat organisaties helpt bij het maken van de mentale en strategische omschakeling die zo hard nodig is om aansluiting te vinden bij de steeds dynamischer wordende interacties van hun (potentiële) klanten. IQNOMY gelooft dat bedrijven in de toekomst alleen nog kunnen aanhaken bij het tempo van hun klanten wanneer zij de technologie van IQNOMY in het strategisch hart van hun organisatie plaatsen.

Pondres
Wouter de Regt, Business Development Manager